• Winkelwagen
    0 Product(en) € 0,00
    • 0 Product(en) € 0,00

De klant heeft het recht om, tot 14 dagen na ontvangst van de bestelde artikelen, beroep te doen op onze voorwaarden voor retours.

wegens defect, schade, breuk

  • of andere gevallen waardoor het product niet geschikt is voor verdere verkoop
=> STAP 1: neem foto's van het product en verzend die naar info@realnutrition.be samen met een duidelijke vermelding van de reden voor de retour
=> STAP 2: bewaar het product zoals u het niet-defecte product zou bewaren tot u van Real Nutrition bevestiging krijgt wat er verder mee zal gebeuren.
Vernietig het product niet uit eigen beweging. Mogelijks dient dit product terug te keren naar de fabrikant om dergelijke fouten in de toekomst te vermijden.
=> STAP 3: U zal een bevestiging krijgen van de acceptatie van deze retour, waarbij u uit 3 mogelijke oplossingen kan kiezen:
    a) u opteert om een kredietnota te ontvangen, waarbij het volledige bedrag van de aankoop onmiddellijk terug betaald zal worden.
    b) u opteert om dit product (eventueel in een andere smaak of kleur) opnieuw te ontvangen bij een volgende bestelling
    c) u opteert om, onmiddellijk en enkel, dit product opnieuw te ontvangen. In dit geval zullen de transportkosten voor het opsturen wel doorgerekend worden

De transportkosten voor het terugzenden worden gedragen door Real Nutrion. Hetzij door zelf te voorzien in ophaling, hetzij door een digitaal verzendlabel te bezorgen, hetzij door terugbetaling van de gemaakte transportkosten (enkel na specifiek akkoord met Real Nutrition en op afgifte van onkostenbewijs).

 

wegens foutieve levering

=> STAP 1: geef duidelijk door welk product u besteld had en welk product verkeerdelijk werd geleverd.
=> STAP 2: geef duidelijk aan hoe snel en op welke manier u het correcte product wenst te ontvangen.
=> STAP 3: Real Nutrition zal u bevestigen wanneer en op welke manier het correcte product bij u geleverd zal worden en op welke manier het foutieve product terug dient te keren naar het magazijn.

De transportkosten voor de retour en voor het bezorgen van het correcte product worden gedragen door Real Nutrition.

 

wegens foutieve bestelling

  • (bijvoorbeeld foutieve maat of kleur besteld)
=> STAP 1: geef duidelijk door welk product u gewenst had en welk product verkeerdelijk werd besteld.
=> STAP 2: geef duidelijk aan hoe snel en op welke manier u het correcte product wenst te ontvangen.
=> STAP 3: geef duidelijk aan op welke manier u het foutieve product zal terugbezorgen
Real Nutrition zal de verkeerdelijk aangekochte producten terugnemen, zolang deze zich nog in dezelfde staat bevinden als hoe ze geleverd werden (ongeopend en in originele verpakking).

De transportkosten voor de retour en voor het bezorgen van eventuele vervanging worden gedragen door de klant.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies